ЈБЛ Куантум Оне рецензија: врхунске слушалице за игре препуне функција

Т3 Вердицт

Са ЈБЛ Куантум Оне слушалицама, добијате импресивно, иако не савршено аудио искуство играња: слушалице долазе упаковане са корисним функцијама, нуди звук високог квалитета и радиће са великим бројем рачунара, конзола и мобилних уређаја такође.

Зашто можете веровати Т3 Наши стручни рецензенти проводе сате тестирајући и упоређујући производе и услуге како бисте могли да изаберете најбоље за вас. Сазнајте више о томе како тестирамо.

Набавите Т3 билтен!

Све најбоље функције, вести, савети и одличне понуде које ће вам помоћи да живите бољи живот уз помоћ технологије

Хвала вам што сте се пријавили на Т3. Ускоро ћете добити е-поруку за верификацију.

Настао је проблем. Освежите страницу и покушајте поново.

Слањем ваших података пристајете на Услови коришћења и Правила о приватности и имају 16 или више година.

ЈБЛ Куантум Оне су моћне слушалице за играње оптимизоване за Виндовс рачунаре, али такође (захваљујући жичаним слушалицама од 3,5 мм кабл) компатибилан са скоро сваким другим уређајем - Мац рачунарима, Ксбок-овима, ПлаиСтатион-овима, прекидачима, телефонима и ВР-ом слушалице.

Овај пар слушалица је веома добар на врху тржишта, са активним поништавањем буке, висококвалитетних 50 мм драјвере, и оно што ЈБЛ назива КуантумСпхере 360: импресиван сурроунд звук који има за циљ да вас стави у средину игре поступак.

• Све најбоље слушалице за играње заједно у једној листи
  • Можемо вас упутити ка најбољи миш за игре

То су водеће слушалице у ЈБЛ линији (погледајте неке од других опција истог бренда за јефтинију алтернативу или два), и ако тражите најбоље аудио искуство играња на Виндовс-у у овом тренутку, онда је апсолутно вредно с обзиром.

У нашој рецензији ЈБЛ Куантум Оне, ми ћемо описати шта тачно можете очекивати од слушалица, покривајући све, од квалитета звука и подешавања, до дизајна и осећаја слушалица. Тада можете донети информисану одлуку о куповини.

Преглед ЈБЛ Куантум Оне: дизајн и подешавање

Слика 1 од 2

ЈБЛ Куантум Оне
(Кредит слике: Будућност)
ЈБЛ Куантум Оне
(Кредит слике: Будућност)

Слушалице за игре ЈБЛ Куантум Оне дефинитивно имају високе резултате што се тиче дизајна и естетике: заиста се осећа добро састављени, са меким и удобним јастучићима за уши, јастучићима за главу и робусном црном пластиком која повезује све заједно. Чак и до каблова умотаних у тканину, ово су слушалице које импресионирају када је у питању њихов изглед.

Контроле јачине звука и микрофона су лако доступне са стране лименки, а имате опцију УСБ и 3,5 мм везе са било којим уређајем који користите са ЈБЛ Куантум Оне. Изаберите УСБ опцију и ту је прикачен миксер, који је опет добро дизајниран. Микрофон је одвојив, тако да ако не морате да ћаскате са остатком вашег тима за играње, можете га држати искљученим и подаље.

Нисмо имали никаквих замерки ни на удобност и осећај ЈБЛ Куантум Оне слушалица. Наше уши су биле добро подстављене и заштићене, безбедно смештене у џепу висококвалитетног звука, а нисмо приметили никакву непријатност чак ни након неколико сати коришћења слушалица. Подешавање пристајања слушалица помоћу горњег појаса је такође једноставно.

Ако се повезујете преко УСБ-а са Виндовс-ом, такође можете да подесите РГБ осветљење на ушима око ЈБЛ логотипа – изаберите неку од испоручених унапред подешених вредности или се забавите креирајући своје. Наравно, нећете приметити ове ефекте док носите слушалице, али они су леп завршни додир ономе што је веома јак пар слушалица са тачке гледишта дизајна.

• Узми једну од најбољи телефони за играње новац се може купити

Преглед ЈБЛ Куантум Оне: карактеристике и звук

ЈБЛ Куантум Оне

(Кредит слике: Будућност)

Сваки аспект звука који долази кроз ЈБЛ Куантум Оне слушалице је импресиван: тихи звуци су јасни, дубоки звуци продорни, а високи тонови оштри. Одличан је за филмове и музику, као и за игре, а све у свему, дефинитивно је тамо са најбољим слушалицама за игре које имамо стезали су око наших ушију у смислу квалитета звука – чак и када се јачина звука повећава, најситнији звучни детаљи су задржала. Звук који се каналише кроз микрофон је такође оштар и јасан.

Поред испорученог кабла за слушалице од 3,5 мм, ЈБЛ Куантум Оне такође долази са додатком за УСБ миксер. Ради само са Виндовс-ом, али вам омогућава да брзо прилагодите равнотежу између гласовног ћаскања и другог звука – модеран је и чврсто конструисан и корисна је опција. Ако се држите стандардног кабла за слушалице, уместо тога добијате контроле јачине звука и прекидач за искључивање микрофона.

Ако користите слушалице са Виндовс-ом, добијате мноштво опција конфигурације које можете изабрати. Путем брзог процеса подешавања где се узорци звукова пуштају на лево и десно уво, можете омогућити прилагођену КуантумСпхере 360 функцију за импресиван звук од 360 степени. Ту су и ДТС слушалице: Кс 2.0 сурроунд звук ако желите, као и додатна глава по мери праћење од ЈБЛ-а које покушава да утврди где је ваша глава усмерена, а затим прилагођава аудио сигнале према томе.

Ове функције су у целини функционисале добро, иако нису савршене – замислите их као цоол додатке, а не било шта што ће трансформисати ваше искуство играња. Исто се може рећи и за активно уклањање буке, које дефинитивно има утицаја, али није беспрекорно. Потребна вам је УСБ веза за ове функције, па имајте то на уму када радите на томе како да користите слушалице.

• Погледајте најбоље столице за игре на тржишту управо сада

Преглед ЈБЛ Куантум Оне: цена и пресуда

ЈБЛ Куантум Оне

(Кредит слике: ЈБЛ)

ЈБЛ Куантум Оне слушалице су скупа опрема за игре, али мислимо да је трошак оправдан: добијате читав низ функција са којима се можете играти (посебно у Виндовс-у), можете бирати између два типа везе и можете користити слушалице са скоро сваким уређајем, од Ксбок-а до вашег смартфон. Другим речима, слушалице имају много тога.

Слушалице импресионирају чим их извадите из кутије, елегантним изгледом и добро изграђеним, врхунским осећајем. Чак и мањи детаљи као што су аудио утикачи од 3,5 мм изгледају добро. Квалитет се протеже и на удобност слушалица и мислимо да нећете имати проблема користећи ЈБЛ Куантум Оне током дужег временског периода захваљујући квалитету уклапања и материјала коришћени.

Што се тиче изузетно важног квалитета звука, слушалице се и овде одлично сналазе. Поштено је рећи да додатне функције као што су поништавање буке и сурроунд звук нису најбоље у класи, али оне и даље праве разлику, а у погледу укупних аудио перформанси и верности, слушалице су тешке победити.

Узмите све то у обзир и ЈБЛ Куантум Оне су дефинитивно једна од најбољих слушалица за играње на тржишту тренутно, чак и ако нису баш савршене (а ту је и тај трошак који треба узети у обзир). Апсолутно ставите ово на врх своје листе ако сте на тржишту за нове слушалице за игре, посебно ако Ви сте Виндовс ПЦ играч и желите да искористите предности додатних функција које омогућава пратећи ЈБЛ софтвер.

• Наша листа најбољи лаптопови за игре доступан за куповину

КАТЕГОРИЈЕ

Аудио

Даве има преко 20 година искуства у индустрији технолошког новинарства, покривајући хардвер и софтвер за мобилне уређаје, рачунаре, паметне куће, кућну забаву, уређаје за ношење, игре и веб – можете пронаћи његово писање на мрежи, у штампи, па чак и у повременим научним радовима, у главним технолошким насловима као што су Т3, ТецхРадар, Гизмодо и Виред. Ван посла, ужива у дугим шетњама на селу, скијању низ планине, гледању фудбалских утакмица (све док његов тим побеђује) и праћењу најновијих филмова.

Т3 је део Футуре плц, међународне медијске групе и водећег дигиталног издавача. Посетите наш корпоративни сајт

© Футуре Публисхинг Лимитед Куаи Хоусе, Амбури Батх БА1 1УА Сва права задржана. Регистарски број предузећа Енглеске и Велса 2008885.