JBL Quantum One recenzija: slušalice za igranje vrhunske kvalitete pune značajki

T3 Presuda

Uz JBL Quantum One slušalice, dobivate impresivno iako ne savršeno audio iskustvo igranja: slušalice dolaze zapakirane s korisnim značajkama, nudi visoku kvalitetu zvuka i radit će s velikim brojem računala, konzola i mobilnih uređaja isto.

Zašto možete vjerovati T3 Naši stručni recenzenti provode sate testirajući i uspoređujući proizvode i usluge kako biste mogli odabrati najbolje za sebe. Saznajte više o tome kako testiramo.

Dobijte T3 newsletter!

Sve najbolje značajke, vijesti, savjeti i sjajne ponude koje će vam pomoći da živite bolji život uz pomoć tehnologije

Hvala što ste se prijavili na T3. Uskoro ćete dobiti e-poruku za potvrdu.

Došlo je do problema. Molimo osvježite stranicu i pokušajte ponovno.

Slanjem svojih podataka pristajete na Uvjeti korištenja i Politika privatnosti i imaju 16 ili više godina.

JBL Quantum One snažne su slušalice za igranje optimizirane za Windows računala, ali i (zahvaljujući 3,5 mm žičanim slušalicama kabel) kompatibilan s gotovo svim drugim uređajima – Macovima, Xboxima, PlayStationima, Switchevima, telefonima i VR-om slušalice.

Ovaj par slušalica je vrlo visoko na vrhunskom kraju tržišta, s aktivnim poništavanjem buke, visokokvalitetnim 50 mm drajvere i ono što JBL naziva QuantumSphere 360: impresivan surround zvuk koji ima za cilj staviti vas točno u središte igranja akcijski.

• Svi najbolje gaming slušalice zajedno u jednom popisu
  • Možemo vas uputiti prema najbolji gaming miš

To su vodeće slušalice u liniji JBL (pogledajte neke od drugih opcija iste marke za jeftiniju alternativu ili dva), a ako trenutno tražite najbolje audio iskustvo igranja na Windowsima, onda se apsolutno isplati s obzirom.

U našoj recenziji JBL Quantum One, opisat ćemo što točno možete očekivati ​​od slušalica, pokrivajući sve od kvalitete zvuka i postavki, do dizajna i osjećaja slušalica. Tada možete donijeti informiranu odluku o kupnji.

Pregled JBL Quantum One: dizajn i postavljanje

Slika 1 od 2

JBL Quantum One
(Kredit za sliku: budućnost)
JBL Quantum One
(Kredit za sliku: budućnost)

JBL Quantum One slušalice za igranje definitivno postižu visoku ocjenu što se tiče dizajna i estetike: osjeća se stvarno dobro sastavljene, s mekim i udobnim jastučićima za uši, mekim remenom za glavu i robusnom crnom plastikom koja sve povezuje zajedno. Čak i sve do kablova omotanih tkaninom, ovo su slušalice koje impresioniraju kada je u pitanju njihov izgled.

Kontrole glasnoće i mikrofona lako su dostupne sa strane limenki, a imate mogućnost USB i 3,5 mm priključaka na bilo koji uređaj koji koristite s JBL Quantum One. Odaberite opciju USB i tu je priključen kotačić miksera, koji je opet dobro dizajniran. Mikrofon je odvojiv, tako da ako ne morate razgovarati s ostatkom svoje igračke ekipe, možete ga ostaviti isključenim i podalje.

Nismo imali nikakvih pritužbi ni na udobnost i osjećaj JBL Quantum One slušalica. Naše uši su bile dobro podložene i zaštićene, sigurno smještene u džepu visokokvalitetnog zvuka, i nismo primijetili nikakvu nelagodu čak ni nakon nekoliko sati korištenja slušalica. Podešavanje pristajanja slušalica pomoću gornje trake također je jednostavno.

Ako se povezujete putem USB-a na Windows, također možete podesiti RGB osvjetljenje na slušalicama oko JBL logotipa – odaberite jednu od isporučenih unaprijed postavljenih postavki ili se zabavite stvarajući vlastitu. Naravno, nećete primijetiti ove efekte dok nosite slušalice, ali oni su lijep završni detalj onoga što je s dizajnerske točke gledišta vrlo jak par slušalica.

• Pokupi jedan od najbolji gaming telefoni novac može kupiti

Pregled JBL Quantum One: karakteristike i zvuk

JBL Quantum One

(Kredit za sliku: budućnost)

Svaki aspekt zvuka koji dolazi kroz JBL Quantum One slušalice je impresivan: tihi zvukovi su jasni, duboki zvukovi su oštri, a visoki tonovi su čisti. Izvrstan je za filmove i glazbu, kao i za igrice, i općenito je definitivno među najboljim slušalicama za igranje koje imamo stegnuo oko naših ušiju u smislu kvalitete zvuka – čak i dok se glasnoća povećava, najsitniji zvučni detalji su zadržan. Zvuk kanaliziran kroz mikrofon također je oštar i jasan.

Uz isporučeni 3,5 mm kabel za slušalice, JBL Quantum One također dolazi s dodatkom za USB mikser. Radi samo sa sustavom Windows, ali vam omogućuje brzo podešavanje ravnoteže između glasovnog chata i drugog zvuka – moderan je i solidno konstruiran, a korisna je opcija. Ako se držite standardnog kabela za slušalice, dobit ćete ugrađene kontrole glasnoće i prekidač za isključivanje mikrofona.

Ako slušalice koristite sa sustavom Windows, možete birati između mnoštva opcija konfiguracije. Putem brzog postupka postavljanja gdje se uzorci zvukova reproduciraju na vašem lijevom i desnom uhu, možete omogućiti prilagođenu značajku QuantumSphere 360 ​​za impresivan zvuk od 360 stupnjeva. Tu su i DTS Headphone: X 2.0 surround zvuk ako želite, kao i dodatna glava izrađena po narudžbi praćenje iz JBL-a koji pokušava odrediti kamo je vaša glava usmjerena i zatim prilagođava audio signale prema tome.

Ove su značajke u cjelini dobro funkcionirale, iako nisu savršene – zamislite ih kao cool dodatke koje trebate imati, a ne bilo što što će transformirati vaše iskustvo igranja. Isto se može reći i za aktivno poništavanje buke, koje definitivno ima utjecaja, ali nije besprijekorno. Za ove značajke potrebna vam je USB veza, pa imajte to na umu kada budete smišljali kako koristiti slušalice.

• Provjerite najbolje gaming stolice trenutno na tržištu

JBL Quantum One recenzija: cijena i presuda

JBL Quantum One

(Slika: JBL)

JBL Quantum One slušalice su skupi komad opreme za igranje, ali mislimo da je trošak opravdan: dobivate cijeli niz značajki s kojima se možete igrati (osobito u sustavu Windows), možete birati između dvije vrste povezivanja, a slušalice možete koristiti s gotovo svim uređajima, od vašeg Xboxa do pametni telefon. Drugim riječima, slušalice imaju mnogo toga za to.

Slušalice impresioniraju čim ih izvadite iz kutije, elegantnim izgledom i dobro izgrađenim, vrhunskim osjećajem. Čak i manji detalji poput audio utikača od 3,5 mm izgledaju dobro. Kvaliteta se proteže i na udobnost slušalica i ne vjerujemo da ćete imati problema koristeći JBL Quantum One dulje vrijeme zahvaljujući kvaliteti pristajanja i materijala koristi se.

Što se tiče najvažnije kvalitete zvuka, slušalice se i tu jako dobro snalaze. Pošteno je reći da dodatne značajke poput poništavanja buke i surround zvuka nisu najbolje u klasi, ali još uvijek čine razliku, au pogledu ukupne audio izvedbe i vjernosti slušalicama je teško pobijediti.

Uzmite sve to u obzir i JBL Quantum One definitivno su trenutno jedne od najboljih gaming slušalica na tržištu, čak i ako nisu baš savršene (a treba uzeti u obzir i tu cijenu). Apsolutno stavite ovo na vrh svog popisa ako ste u potrazi za novim slušalicama za igranje, osobito ako igrate Windows PC igrice i želite iskoristiti prednosti dodatnih značajki koje omogućuje prateći JBL softver.

• Naš popis najbolja prijenosna računala za igrice dostupno za kupnju

KATEGORIJE

Audio

Dave ima više od 20 godina iskustva u industriji tehnološkog novinarstva, pokrivajući hardver i softver za mobitele, računalstvo, pametni dom, kućnu zabavu, nosive uređaje, igre i web – možete pronaći njegove tekstove na internetu, u tisku, pa čak iu povremenim znanstvenim radovima, u glavnim tehnološkim naslovima kao što su T3, TechRadar, Gizmodo i Ožičeno. Izvan posla, uživa u dugim šetnjama selom, skijanju niz planine, gledanju nogometnih utakmica (sve dok njegov tim pobjeđuje) i praćenju najnovijih filmova.

T3 je dio Future plc, međunarodne medijske grupe i vodećeg digitalnog izdavača. Posjetite našu korporativnu stranicu

© Future Publishing Limited Quay House, The Ambury Bath BA1 1UA Sva prava pridržana. Registarski broj tvrtke Engleske i Walesa 2008885.