Recenze Two Bare Feet Entradia 10'10" Stand-up Paddle Board

Proč můžete věřit T3 Naši odborní recenzenti tráví hodiny testováním a porovnáváním produktů a služeb, abyste si mohli vybrat to nejlepší pro vás. Zjistěte více o tom, jak testujeme.

Získejte zpravodaj T3!

Všechny nejlepší funkce, novinky, tipy a skvělé nabídky, které vám pomohou žít lepší život díky technologiím

Děkujeme, že jste se zaregistrovali do T3. Brzy obdržíte ověřovací e-mail.

Vyskytl se problém. Obnovte stránku a zkuste to znovu.

Odesláním svých údajů souhlasíte s Všeobecné obchodní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů a jsou starší 16 let.

Two Bare Feet Entradia 10' 10” SUP je jedním z nich nejlepší SUP desky pro začátečníky na trhu, ale je to víc než to. Je to spousta zábavy i pro zkušenější vodáky, zvláště pokud máte malé členy rodiny, kteří se chtějí dostat na palubu. Sada je také opravdu pěkně sestavena a cena je velmi rozumná, se startovacím balíčkem (prkno, pumpa, pádlo, taška a opravná sada) za doporučenou cenu 590 GBP (cca. 750 $ / 1 129 AU $). Takže čtěte dále a zjistěte, proč si myslíme, že řada Entradia společnosti Two Bare Feet obsahuje některé z nich

nejlepší nafukovací SUP desky tam venku.

Recenze Two Bare Feet Entradia 10'10" Stand-up Paddle Board: specifikace

• Délka: 330 cm / 10 stop 10 palců
  • Hmotnost: 9,9 kg / 22 lb
  • Maximální nosnost: 210 kg / 460 liber
  • Dostupné barvy: Aqua / Modrá / Červená / Růžová
  • Nafukovací: Ano
  • Dodávané příslušenství: Ano (k dispozici jsou různé balíčky)
Dvě bosé nohy Entradia 10 10 SUP

Two Bare Feet Entradia 10' 10" je stabilní i v drtivé vodě

(Obrazový kredit: Alice Kinsella)

Two Bare Feet Entradia 10'10" Stand-up Paddle Board recenze: design a funkce

Řada nafukovacích SUP od společnosti Two Bare Feet Entradia je k dispozici v různých velikostech, od malých 8' 6" až po monstrózní 11' 6", přes velmi populární 10' 6" prkno, ale testoval jsem prkno 10' 10", které se doporučuje pro větší vodáky, lidi hledající extra stabilitu a rodiny.

Entradia 10’10” je dlouhá deska – těch pár palců navíc, které zde získáte oproti standardnějším 10ft 6in prkna představují překvapivý rozdíl – ale vynikající vztlak těchto prken pochází z více než jen délka. Šířka (34 palců / 86 cm) je přesně stejná jako u 10' 6" SUP, ale tloušťka 6 palců (15 cm) 10' 10" desky je o 1 ¼ palce / 3 cm větší a odtud skutečně pochází extra stabilita .

Kromě rozměrů sdílejí desky Entradia v celé řadě stejné vlastnosti. Všechny desky jsou vyrobeny z ultralehkého PVC DWF Double Wall a mají jednu vzduchovou komoru s vysokou hustotou.

Dvě bosé nohy Entradia 10 10 SUP

(Obrazový kredit: Pat Kinsella)

Každé prkno má dvě malé (2,5 palce/6 cm) boční ploutve, které jsou trvale připevněny k zádi prkna, a velkou (9 palců/23 cm) centrální ploutev, kterou je třeba přidat po nafouknutí. Snadno se instaluje a bezpečně se připevňuje na místo, takže nespadne ve vodě, ale je třeba dávat pozor vzít, když prkno rozebíráte, abyste tuto ploutev nenechali na pláži (nejlepší je ji okamžitě zahodit do Taška).

Deska má centrálně umístěnou rukojeť pro samostatné nošení a dvě další rukojeti, jedno na každém konci, pro nošení dvěma osobami. Je zde velká texturovaná plocha (vyrobená z EVA vycpávky s 5mm úchopovým vzorem), která se táhne asi do dvou třetin délky desky, od ventilku. na zádi až těsně za středovou rukojetí, což je zóna pro stání a klečení, která nabízí větší přilnavost než hladší povrch jinde.

V závislosti na vaší preferované pozici na prkně můžete kotníkové vodítko provázat jedním z držadel pro přenášení nebo nástavcem vodítka namontovaným na ocasu. Existuje také několik D-kroužků pro připevnění věcí, plus tažné oko pod nosem. A na přední straně prkna máte bungee úložný prostor pro odkládání lahví s vodou, šnorchlovací potřeby, suchý vak s nějakými zásobami nebo třeba tašku pro případ nachlazení.

Startovací sada je také dodávána se standardním hliníkovým 3dílným SUP pádlem, které váží 1080 g a lze jej snadno upravit na vámi preferovanou délku, s rozsahem 162 – 210 cm (64–83 palců). Toto pádlo, jehož doporučená cena při prodeji samostatně je 39,99 GBP, je perfektně použitelné a slušné pro začínající vodáky, ale není to tak docela kvalita pádla, která je standardem. Červené paddle desky. Two Bare Feet také samostatně prodávají kvalitnější bambusová a sklolaminátová pádla.

Dvě bosé nohy Entradia 10 10 SUP

(Obrazový kredit: Alice Kinsella)

Two Bare Feet Entradia 10'10" Stand-up Paddle Board recenze: přeprava a přenášení

Součástí startovací sady je také 90litrový batoh ve stylu obřího suchého vaku se sklopnou horní částí. To zabere prkno – zjevně nenafouknuté – a napumpuje se, zbyde jen zhruba dost místa pro PFD (záchrannou vestu) a několik dalších kousků. Na vnější straně balení je pouzdro na list pádla a pár obruče na suchý zip pro držení hřídele pádla (rozdělené na dva).

Tento batoh je pevný a robustní a vejde se do něj vše, co potřebujete k vodě. Zjistil jsem, že postroj je na mých ramenou přiměřeně pohodlný a je snadno nastavitelný, ale zdaleka není tak komplexní nebo pohodlný jako vynikající batoh Red Paddle. Je to v podstatě pytel bez zadního panelu, takže srolovaná deska vám na zádech vypadá jako hrudky. Je naprosto v pořádku na poměrně krátké procházky, ale nechtěli byste s ním šlapat kilometry.

Pokud jde o skladování a přepravu vozidla, drží vše pohromadě, úhledně a uklizené, což je přesně to, co potřebujete.

Dvě bosé nohy Entradia 10 10 SUP

(Obrazový kredit: Pat Kinsella)

Recenze Two Bare Feet Entradia 10'10" Stand-up Paddle Board: nafouknutí a montáž

Všechny desky Entradia mají vynikající a spolehlivé ventily. Startovací sada je dodávána s jednokomorovým vysokotlakým čerpadlem SUP s dvoučinnou funkcí, která není tak dobrá jako dvoukomorovou pumpu získáte s deskami Red Paddle, ale stále můžete nafouknout 10' 10" na doporučených 15 psi během minut. Vyfukování na konci pádla je podobně snadné – stačí otevřít ventil a nechat vzduch uniknout.

Dvě bosé nohy Entradia 10 10

(Obrazový kredit: Alice Kinsella)

Recenze Two Bare Feet Entradia 10'10" Stand-up Paddle Board: na vodě

Testoval jsem Two Bare Feet Entradia 10’10” několik měsíců na jižním pobřeží Devonu a na několika řekách v regionu. Hned od prvního pádla to byla opravdu dobrá zábavná deska na hraní, naprosto perfektní pro lidi s větší postavou (mám 186 cm a vážím kolem 185 kg).

I když moje přirozená rovnováha není oslnivá, pádluji SUP již několik let a jsem velmi pohodlný na kratších a desky s menším objemem než 10’10” v dobrých podmínkách, ale kde jsem zjistil, že větší Entradia je brilantní, bylo trhané podmínky. Ve skutečném příboji to není fantastické, ale když je voda zvlněná a špinavá, velkoobjemová Entradia je vynikající.

Entradia 10’10” je také fantastická zábava pro hraní si s rodinou. Beru svou nejmladší dceru na různá dobrodružství kolem pobřeží a prozkoumávám skryté jeskyně a tajné pláže přístupné pouze po vodě a větší prkno si snadno poradí s naší kombinovanou hmotností. Sedí, klečí nebo stojí na přední straně a já se stavím více k zadní části prkna, než když pádluji sólo. Může také ležet na palubě a používat masku na šnorchlování k pozorování ryb a pozorování podmořského světa řítícího se kolem.

Toto není moje odborná oblast, ale Entradia 10’10” má také dokonalé proporce a má ideální stupeň vztlaku a stability pro SUP jógu, pokud je to vaše věc.

Pokud jde o sólové pádlování, není to nejrychlejší prkno na vodě, ale nikdy jsem to nečekal. Velká odnímatelná ploutev znamená, že se dobře drží ve vodě, když jedete v přímém směru, a na zádi není příliš rozfoukán větrem, ale poloměr otáčení je poměrně velký a není nijak zvlášť výrazný ovladatelný.

Zatímco Entradia 10’ 10” je vynikající pro začátečníky, jakmile najdete své nohy a začnete se cítit pohodlněji při SUPingu, možná zjistíte, že toužíte po o něco menší, šikovnější prkno – alespoň když jsou podmínky skelné – ale nemyslím si, že budete litovat, že budete mít 10’ 10“, na které můžete vylézt, až bude trochu voda hrudkovitější.

Dvě bosé nohy Entradia 10 10

(Obrazový kredit: Alice Kinsella)

Recenze Two Bare Feet Entradia 10'10" Stand-up Paddle Board: verdikt

Po vyzkoušení více desek různých velikostí si myslím, že Two Bare Feet Entradia 10'10" je v současnosti jedním z nejlepších velkoobjemových SUPů na trhu, zejména pro lidi s dětmi. Je to pěkně navržené, dobře vyrobené a ukázalo se, že je dobré a odolné v průběhu dlouhé horké sezóny, během níž celá moje rodina vláčel ho po různých površích, zapomněl na dlouhou ploutev, když se přibližoval k mělčině a celkově se s tím docela choval zhruba.

Jako 6ft-plus chlapík to považuji za ideální volbu pro sólo pádlování v hrbolatých podmínkách, kdy extra stabilita a vztlak mi při mnoha příležitostech zachránily ruměnce. A když jsem na vodě s dětmi na palubě, je dostatečně velká a nadnášená na to, aby vepředu stály, klečely, seděly nebo ležely, zatímco já se postavím o něco více vzadu.

Příslušenství je zcela adekvátní, ne-li vynikající, a pádlo můžete kdykoli později upgradovat (což je hlavní věc, kterou bych rád viděl lepší). Za tu cenu je to vynikající deska a startovací sada má skvělou hodnotu.

Recenze Two Bare Feet Entradia 10'10" Stand-up Paddle Board: také zvažte

Vyšší a těžší vodáci se mohou poohlédnout po jiných velkých prknech, např 11ft Wave Woody SUP, který má opravdu noblesní vzhled. Jakmile najdete své nohy a začnete se na SUP cítit pohodlněji, možná budete připraveni přejít na o něco menší a rychlejší prkno s menším objemem, jako je např. Dvě bosé nohy Entradia 10' 6", který má identický design jako 10’ 10” a je také mimořádně cenově dostupný. Mezi další možnosti 10'6" patří Surfstar 10'6" Advance Star. Pokud se váš rozpočet může natáhnout o něco dále, podívejte se na Red Paddle Co Ride MSL, skvělá deska vhodná pro začátečníky se špičkovým příslušenstvím.

KATEGORIE

Venku

Pat Kinsella se už dvě desetiletí honí za dobrodružstvími a píše o přírodě. V honbě za příběhy splavil kanadskou řeku Yukon, vyšplhal na Mont Blanc a Kilimandžáro, lyžoval a jezdil na horském kole přes norské Alpy, běhal ultras střechou Mauricia a přes kopce Himálaje a vytvořili krátkodobé rychlostní rekordy pro trail-runing nejvyšší vrcholy Austrálie a devět velkých vrcholů Nového Zélandu. Procházky. Bývalý redaktor několika australských časopisů, je dlouhodobým přispěvatelem do publikací, včetně na vedlejší kolej,Outdoor, National Geographic Traveller, Trail Running,Příroda, VenkovníZdatnost a Dobrodružné cestovánía pravidelným spisovatelem Lonely Planet (pro kterého sestavil, upravil a je spoluautorem knihy Atlas dobrodružství, průvodce outdoorovými aktivitami po celém světě). Je autorem průvodců k objevování pobřeží a krajiny Devon a Dorseta nedávno o tom napsal knihu hospodské procházky. Sledujte Patova dobrodružství dál Strava.

T3 je součástí Future plc, mezinárodní mediální skupiny a předního digitálního vydavatele. Navštivte naše firemní stránky